I have been getting my hair cut by Victoria for the last 3 years. She understands what I want and makes sure the style is as per my preferences. She is also friendly and courteous.
Ladies' Haircuts
Manasi•almost 3 years ago
Verified review
Wij kwamen voor een dagje Den Haag en ik wilde nog voor mijn vakantie naar de kapper dus een afspraak vast gelegd en ik kom hier zeker terug echt een top ervaring
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Vicky•almost 3 years ago
Verified review
Haar van gehandicapte zoon zo mooi en hip geknipt❤️Dank je wel.
Styled by Kaylee•Men's Haircut
Saskia•almost 3 years ago
Verified review
Vakkundige kapper en gezellige sfeer in de kapsalon.
Styled by Nigel•Men's Haircut
André•almost 3 years ago
Verified review
Het wassen en knippen in de kapsalon van Ap is altijd plezierig en deskundig. Ik raad Ap's Kappers bij iedereen van harte aan.