Wij kwamen voor een dagje Den Haag en ik wilde nog voor mijn vakantie naar de kapper dus een afspraak vast gelegd en ik kom hier zeker terug echt een top ervaring
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Vicky•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Haar van gehandicapte zoon zo mooi en hip geknipt❤️Dank je wel.
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Saskia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundige kapper en gezellige sfeer in de kapsalon.
Styling door Nigel•Mannen knippen
André•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het wassen en knippen in de kapsalon van Ap is altijd plezierig en deskundig. Ik raad Ap's Kappers bij iedereen van harte aan.