Claudia is een professionele kapster die goed luistert naar je wensen.
Vrouwen knippen
Karin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt en gekleurd door Claudia.
Zit zelfs na 6 weken nog prima!
Kleuren - volledig
Marianne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
It was nice and in a Dutch way. I like Dutch style.
Styling door Nigel•Mannen knippen
Alexandr•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al vaker, en altijd zelfde goeie service!
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Tom•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I have been getting my hair cut by Victoria for the last 3 years. She understands what I want and makes sure the style is as per my preferences. She is also friendly and courteous.