Weer netjes bikgeknipt en verder leuke sfeer in de zaak en kappers zijn vriendelijk en bekwaam.
Styled by Nigel•Men's Haircut
Naseem•about 3 years ago
Verified review
Helemaal top!
Styled by Ap•Men's Haircut
Arwin•about 3 years ago
Verified review
Altijd blij met Claudia. Zeer ervaren en weet altijd wat ze met mijn haar doet. Ik laat niemand anders aan mij haar komen of kleuren. Het voelt altijd welkom om bij Ap binnen te komen. Vertrouwd en gezellig. Top!
Balayage
Danielle•over 3 years ago
Verified review
Goed als altijd
Styled by Nigel•Men's Haircut
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Heel vriendelijk mensen heelkundige mensen een echte aanrader zou het iedereen aanbevelen