Weer netjes bikgeknipt en verder leuke sfeer in de zaak en kappers zijn vriendelijk en bekwaam.
Styling door Nigel•Mannen knippen
Naseem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top!
Styling door Ap•Mannen knippen
Arwin•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij met Claudia. Zeer ervaren en weet altijd wat ze met mijn haar doet. Ik laat niemand anders aan mij haar komen of kleuren. Het voelt altijd welkom om bij Ap binnen te komen. Vertrouwd en gezellig. Top!
Balayage
Danielle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed als altijd
Styling door Nigel•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk mensen heelkundige mensen een echte aanrader zou het iedereen aanbevelen