Laatst heb ik me voor de tweede keer laten knippen door Georgina, en allebei de keren heeft ze het prachtig gedaan! Fijne sfeer en echt goede kappers.
Styled by Georgina•Ladies' Haircuts
Fleur•over 3 years ago
Verified review
Een buitengewoon gezellig bedrijf.
Styled by Kaylee•Men's Haircut
Nic•over 3 years ago
Verified review
Netjes geknipt en prettig geholpen.
Ladies' Haircuts
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Goed overleg met de kapster Claudia. Ze geeft goede adviezen. Ik heb niet het makkelijkste haar om te knippen.
ik ben ook zeer tevreden over de haarkleuring.
Ladies' Root Colouring
Judith•over 3 years ago
Verified review
Al jaren vaste klant! Ik kan deze kapper aanraden!