Laatst heb ik me voor de tweede keer laten knippen door Georgina, en allebei de keren heeft ze het prachtig gedaan! Fijne sfeer en echt goede kappers.
Styling door Georgina•Vrouwen knippen
Fleur•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een buitengewoon gezellig bedrijf.
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Nic•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes geknipt en prettig geholpen.
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed overleg met de kapster Claudia. Ze geeft goede adviezen. Ik heb niet het makkelijkste haar om te knippen.
ik ben ook zeer tevreden over de haarkleuring.
Kleuren - uitgroei
Judith•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren vaste klant! Ik kan deze kapper aanraden!