Ik heb inmiddels drie keer mijn haar door Claudia laten knippen en ben iedereen keer heel blij geweest. Ze heeft veel passie voor haar vak en weet veel over haar en gezichtsvormen en ze geeft dan ook goed advies. Daarnaast is ze heel vriendelijk en is de sfeer in de salon heel aangenaam.