Fijne kapsalon, fijne kapp(st)ers die weten wat ze doen. Erg aardig en je krijgt altijd een bakkie. Gezellig een praatje tijdens knippen. Altijd even beleeft. Mensen die hun vak verstaan.
Styled by Ap•Men's Haircut
Johan•over 3 years ago
Verified review
Thanks weer!
Men's Haircut
Wilfred•over 3 years ago
Verified review
Knippen
Styled by Nigel•Men's Haircut
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
De ontspannen sfeer en de goede en eerlijk adviezen maakt dit een leuke en goede zaqak.