Fijne kapsalon, fijne kapp(st)ers die weten wat ze doen. Erg aardig en je krijgt altijd een bakkie. Gezellig een praatje tijdens knippen. Altijd even beleeft. Mensen die hun vak verstaan.
Styling door Ap•Mannen knippen
Johan•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Thanks weer!
Mannen knippen
Wilfred•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Knippen
Styling door Nigel•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De ontspannen sfeer en de goede en eerlijk adviezen maakt dit een leuke en goede zaqak.