Geweldige kapperszaak. Aardig en vakkundig personeel dat met je meedenkt.
Styled by Ap•Men's Haircut
André•over 3 years ago
Verified review
Getalenteerde en gezellige kapper
Styled by Ap•Men's Haircut
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Fantastische kapsalon met hele fijne mensen die weten wat ze doen. Staan altijd voor je klaar met advies. Zijn altijd vriendelijk. En ze hebben heerlijke koffie.
Styled by Ap•Men's Haircut
Johan•over 3 years ago
Verified review
Snel en goed geknipt.
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Vriendelijk personeel en ga altijd blij de deur uit met mijn haar!