Geweldige kapperszaak. Aardig en vakkundig personeel dat met je meedenkt.
Styling door Ap•Mannen knippen
André•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Getalenteerde en gezellige kapper
Styling door Ap•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische kapsalon met hele fijne mensen die weten wat ze doen. Staan altijd voor je klaar met advies. Zijn altijd vriendelijk. En ze hebben heerlijke koffie.
Styling door Ap•Mannen knippen
Johan•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel en goed geknipt.
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel en ga altijd blij de deur uit met mijn haar!