Was blij dat ik Eveline had omdat zij precies wist wat ik wilde.
Vrouwen knippen
Stella van Ommen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Victoria knipt heel goed; luistert goed naar wensen, overlegt wat er kan en knipt vakkundig. Altijd goed. Bovendien heel fijne omgang met kinderen. De hele salon ontvangt kinderen hartelijk. Dus een aanrader!
Jongens knippen
Karin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience, enjoyed my visit and love my new hair color!!!
Kleuren - volledig
Ringaile•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt. Staat open voor wensen. Toe ze klaar was gaf ik aan dat het eigenlijk nog iets korter mocht. Dat was geen probleem om nog te doen.