Great service. Friendly. Very skilled work. Fast, but thorough. Always very happy with the result. Great location right off the Plein.
Styled by Nigel•Men's Haircut
Jerry•about 4 years ago
Verified review
Goede kapsalon met leuke, deskundige medewerkers.
Styled by Nigel•Men's Haircut
André•about 4 years ago
Verified review
Top
Styled by Nigel•Men's Haircut
Ralph•about 4 years ago
Verified review
Schoon,efficiënt,aardig,getalenteerd.
Ladies' Root Colouring
Inés•about 4 years ago
Verified review
Victoria en Claudia hebben mijn haar gedaan vandaag , kleuren , knippen en föhnen , een metamorfose en het resultaat is FANTASTISCH! Ik ben super blij !