Great service. Friendly. Very skilled work. Fast, but thorough. Always very happy with the result. Great location right off the Plein.
Styling door Nigel•Mannen knippen
Jerry•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapsalon met leuke, deskundige medewerkers.
Styling door Nigel•Mannen knippen
André•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Nigel•Mannen knippen
Ralph•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Schoon,efficiënt,aardig,getalenteerd.
Kleuren - uitgroei
Inés•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Victoria en Claudia hebben mijn haar gedaan vandaag , kleuren , knippen en föhnen , een metamorfose en het resultaat is FANTASTISCH! Ik ben super blij !