Ap is al jarenlang mijn kapper en de salon is een soort huiskamer van Den Haag. Het is er altijd gezellig en Ap en zijn dochter en zoon kunnen nog goed knippen ook!
Styled by Ap•Men's Haircut
Leonard•almost 5 years ago
Verified review
Behandeling was goed. Ik kreeg zelfs extra aandacht van Ap zelf. De kapster in opleiding werd geholpen.
Styled by Kaylee•Men's Haircut
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Blijft de leukste kapper van het Westelijk halfrond. Punt uit.
Styled by Nigel•Men's Haircut
Ron•almost 5 years ago
Verified review
Altijd fijn om bij Nigel terug te komen. Top kapper!