Ap is al jarenlang mijn kapper en de salon is een soort huiskamer van Den Haag. Het is er altijd gezellig en Ap en zijn dochter en zoon kunnen nog goed knippen ook!
Styling door Ap•Mannen knippen
Leonard•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was goed. Ik kreeg zelfs extra aandacht van Ap zelf. De kapster in opleiding werd geholpen.
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Blijft de leukste kapper van het Westelijk halfrond. Punt uit.
Styling door Nigel•Mannen knippen
Ron•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij Nigel terug te komen. Top kapper!