Superfijne kapsalon! Weer heel mooi gekleurd en goed geknipt door Georgina. Ik moet er hele reis voor maken maar dat is het altijd dubbel en dwars waard.
Styled by Georgina•Ladies' Full Head Colouring
Eva•about 5 years ago
Verified review
Ben weer helemaal tevreden met resultaat!
Styled by Georgina•Blow Dry
Yvonne•about 5 years ago
Verified review
Ik heb altijd een goeie ervaring bij Ap's kapper. Ik heb krullig haar, en Claudia knipt het altijd net als ik in gedachte had.
Ladies' Haircuts
Mabel•about 5 years ago
Verified review
Kaylee is one of the most beautiful and wonderful person i have ever met. She was so kind and understood everything very patiently. I would definitely vouch for her
Styled by Kaylee•Men's Haircut
Mayank•about 5 years ago
Verified review
Altijd gezellig bij Ap's kappers. Heerlijk dat ze weer open zijn.