Superfijne kapsalon! Weer heel mooi gekleurd en goed geknipt door Georgina. Ik moet er hele reis voor maken maar dat is het altijd dubbel en dwars waard.
Styling door Georgina•Kleuren - volledig
Eva•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer helemaal tevreden met resultaat!
Styling door Georgina•Föhnen / Stylen
Yvonne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb altijd een goeie ervaring bij Ap's kapper. Ik heb krullig haar, en Claudia knipt het altijd net als ik in gedachte had.
Vrouwen knippen
Mabel•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kaylee is one of the most beautiful and wonderful person i have ever met. She was so kind and understood everything very patiently. I would definitely vouch for her
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Mayank•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig bij Ap's kappers. Heerlijk dat ze weer open zijn.