Goed (knippen en verven), snel en gezellig. Blijvertje!
Styled by Georgina•
Ladies' HaircutsShow all…
Wilma•over 7 years ago
Verified review
Gezellige salon, warm onthaal en persoonlijke aandacht
Ladies' Haircuts
Carlijn •over 7 years ago
Verified review
Goed, als altijd
Styled by Ap•Men's Haircut
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Top
Men's Haircut
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Top zoals altijd! Netjes geknipt, goede en nette quiff met lichte opscheer gekregen van Ap, reis hier nog regelmatig van heine en verre heen om me door hem te laten knippen!