Goed (knippen en verven), snel en gezellig. Blijvertje!
Styling door Georgina•
Vrouwen kleurenToon alles…
Wilma•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige salon, warm onthaal en persoonlijke aandacht
Vrouwen knippen
Carlijn •meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed, als altijd
Styling door Ap•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals altijd! Netjes geknipt, goede en nette quiff met lichte opscheer gekregen van Ap, reis hier nog regelmatig van heine en verre heen om me door hem te laten knippen!