Deskundig en heel vriendelijk personeel dat op de juiste wijze mijn kapsel verzorgd. Gezellige sfeer in een leuke salon.
Ik kom hier niet voor niets al vele jaren. Ik ben uiterst tevreden.
Styled by Ap•Men's Haircut
Peter Wessels•almost 8 years ago
Verified review
Zoals altijd weer top
Styled by Nigel•Men's Haircut
Frans•almost 8 years ago
Verified review
Goed en gezellig als altijd!
Ladies' HaircutsShow all…
Gea•almost 8 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn weekend goed (uitziend) begonnen! Wederom weer top geknipt door Ap in mijn tweede huiskamer. Ook dit weer perfect geknipt (model op aanrader van Ap) en met een grote glimlach naar buiten gelopen. Tot over zes weken!