Deskundig en heel vriendelijk personeel dat op de juiste wijze mijn kapsel verzorgd. Gezellige sfeer in een leuke salon.
Ik kom hier niet voor niets al vele jaren. Ik ben uiterst tevreden.
Styling door Ap•Mannen knippen
Peter Wessels•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer top
Styling door Nigel•Mannen knippen
Frans•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en gezellig als altijd!
Vrouwen kleurenToon alles…
Gea•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn weekend goed (uitziend) begonnen! Wederom weer top geknipt door Ap in mijn tweede huiskamer. Ook dit weer perfect geknipt (model op aanrader van Ap) en met een grote glimlach naar buiten gelopen. Tot over zes weken!