Altijd een plezier om naar de kapper te gaan. Gezellige mensen.
Ik maak altijd online een afspraak.
Goeie locatie!
Blow DryShow all…
Mirjam•almost 8 years ago
Verified review
Het is altijd top bij Ap's Kappers! Fijne sfeer; er wordt gelachen en altijd een geïnteresseerd praatje. Schone zaak, nette prijzen en door wie je ook geknipt wordt, ik kom altijd tien keer beter uit de zaak dan dat ik er in ging.
Styled by Ap•Men's Haircut
Kolja•almost 8 years ago
Verified review
Altijd leuk!
Styled by Reserve agenda•Ladies' Haircuts
Vera•almost 8 years ago
Verified review
dat ik telkens een nieuwe afspraak maak bij Ap, zegt genoeg over mijn tevredenheid over hem