Altijd een plezier om naar de kapper te gaan. Gezellige mensen.
Ik maak altijd online een afspraak.
Goeie locatie!
Vrouwen kleurenToon alles…
Mirjam•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd top bij Ap's Kappers! Fijne sfeer; er wordt gelachen en altijd een geïnteresseerd praatje. Schone zaak, nette prijzen en door wie je ook geknipt wordt, ik kom altijd tien keer beter uit de zaak dan dat ik er in ging.
Styling door Ap•Mannen knippen
Kolja•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd leuk!
Styling door Reserve agenda•Vrouwen knippen
Vera•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
dat ik telkens een nieuwe afspraak maak bij Ap, zegt genoeg over mijn tevredenheid over hem