Erg fijne en gezellige kapsalon. Ik ben supertevreden over Claudia, zowel knippen als kleuren doet ze precies naar wens!
Sabine•almost 10 years ago
Verified review
Gezellig nonchalant sfeertje in de salon, ben zelf geknipt door Ap zelf; heeft duidelijk verstand van zaken en heeft me enorm goed geknipt! Prijs is goed te doen voor een student, zeker als je kijkt wat je ervoor terugkrijgt. Ik kom zeker nog een keer terug :)
Bradley•almost 10 years ago
Verified review
Gezellig als altijd en met een frisse coupe weer de stad in
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Prima ontvangst en erg fijne sfeer. Uiterst tevreden over het resultaat ook. Aanrader!!