Kapsel helaas niet gelijkmatig geknipt, ziet er slordig uit.
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik wilde graag een nieuwe coupe. Daar heb ik goed advies over gekregen. Daarna mooi geknipt en gefohnt. Helemaal goed.
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Ik laat me al 15 jaar alleen door Ap knippen omdat ik niet zo makkelijk haar heb. Dit keer was hij met vakantie en heb de gok gewaakt en heeft voor het eerst een ander mij geknipt (Claudia). Compliment; zij blijkt een heel goede leerling van Ap te zijn!
Robin•almost 10 years ago
Verified review
was tevreden en dat is zeker een pluspunt
Els•almost 10 years ago
Verified review
Prima service, heel professioneel, vakkundig advies, fantastisch knip. Zal zeker terugkomen!