Kapsel helaas niet gelijkmatig geknipt, ziet er slordig uit.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik wilde graag een nieuwe coupe. Daar heb ik goed advies over gekregen. Daarna mooi geknipt en gefohnt. Helemaal goed.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat me al 15 jaar alleen door Ap knippen omdat ik niet zo makkelijk haar heb. Dit keer was hij met vakantie en heb de gok gewaakt en heeft voor het eerst een ander mij geknipt (Claudia). Compliment; zij blijkt een heel goede leerling van Ap te zijn!
Robin•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
was tevreden en dat is zeker een pluspunt
Els•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima service, heel professioneel, vakkundig advies, fantastisch knip. Zal zeker terugkomen!