Super team! Kwaliteit is zeer goed en het is er altijd erg prettig binnenkomen. Altijd vriendelijk en bovendien is er een goede dosis humor aanwezig. Koffie is er ook goed. Aanrader!
Arwin•almost 10 years ago
Verified review
Knippen bij Ap voelt als thuiskomen. Altijd even vriendelijk en enthousiast en ze verstaan hun vak ook nog.
Coen•almost 10 years ago
Verified review
Goeie service, goed geknipt en gezellige kapster!
Zeker gezien ik nog geen twee jaar oud ben, vond ik dat heel erg fijn!
Ik kom hier volgende keer zeker weer!!