Superfijne sfeer! Je voelt je er gelijk welkom met een kopje koffie. Zeker aan te raden! Ik blijf trouw klant.
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Cassidy•6 months ago
Verified review
Jamie-Lee is heel goed en nauwekeurig in haar vak. Ook behulpzaam waardoor mijn nagels prachtig zijn geworden! 😍
Ik kreeg bij binnenkomst een lekker koffietje en we hadden ook nog eens een super gezellig gesprek ❤️
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Mara•6 months ago
Verified review
perfect
Treatment by Jamie-lee•Gel Nails Manicure
Cora•6 months ago
Verified review
always love getting my nails done here, always happy with the result