Superfijne sfeer! Je voelt je er gelijk welkom met een kopje koffie. Zeker aan te raden! Ik blijf trouw klant.
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Cassidy•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Jamie-Lee is heel goed en nauwekeurig in haar vak. Ook behulpzaam waardoor mijn nagels prachtig zijn geworden! 😍
Ik kreeg bij binnenkomst een lekker koffietje en we hadden ook nog eens een super gezellig gesprek ❤️
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Mara•6 maanden geleden
Geverifieerde review
perfect
Behandeling door Jamie-lee•Gellak manicure
Cora•6 maanden geleden
Geverifieerde review
always love getting my nails done here, always happy with the result