Ik ben recent verhuisd en was op zoek naar een nieuwe BIAB styliste. Per toeval hij Jamie-lee terecht gekomen en heel tevreden over de service, het fijne gesprek en mijn nagels. Ziet er prachtig uit!
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Samira•over 1 year ago
Verified review
In love with my nails!!!
Treatment by Jamie-lee•Manicure
Daniëlle•over 1 year ago
Verified review
De beste nagels!!!! En altijd zo zo gezellig met Jaim. 10/10💖💖💖
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Nynke•over 1 year ago
Verified review
Ik kom al een jaar bij Jamie, me biab is altijd perfect. Ben heel erg tevreden met der!
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Manon•over 1 year ago
Verified review
Leuke salon, werkt snel en ik heb me vervolgafspraak alweer ingepland. Mooie nagels dus ben weer blij ..