Jamie-Lee een leuke spontane vriendelijke dame die m'n nagels weer perfect gedaan heeft met de biab behandeling.
Ik kom zeker terug.
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Trudy•over 1 year ago
Verified review
Highly recommended :) The salon is very nice and Jamie-Lee friendly and professional
BIAB is perfect!
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Dalila•over 1 year ago
Verified review
Het is niet alleen een genot om bij Jamie-Lee mijn nagels te laten doen omdat ze het gewoon geweldig doet, met aandacht en nauwkeurigheid, maar het is ook super gezellig. De salon heeft ook een hele fijne sfeer. Ik ga voortaan alleen nog maar bij Jamie mijn nagels laten doen!
Treatment by Jamie-lee•Gel Nails Manicure
Nadia•over 1 year ago
Verified review
Perfect biab!
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Cheyenne•over 1 year ago
Verified review
Ik kom heel graag bij Jamie Lee! Voor mij als mama is dit echt twee uur me-time. Ze zet altijd super mooie biab en door de altijd leuke gesprekken met Jamie Lee ga ik altijd weer met hernieuwde energie naar huis!!