Super fijne salon en Biab top gedaan door Jamie! Daarnaast ook erg gezellig, dus ik kom zeker terug :)
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Pleun•over 1 year ago
Verified review
Prachtige french tip nagels met biab gedaan en ontzettend tevreden met het eindresultaat! Jamie-Lee is echt een topper en je voelt je thuis in haar salon!
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Patricia•over 1 year ago
Verified review
Mooie verjaardagsnagels gedaan.
Treatment by Jamie-lee•Gel Nails Manicure
Ellen•over 1 year ago
Verified review
Gezellig kletsen én fantastische wenkbrauwen
Treatment by Jamie-lee•Eyebrow Waxing
Sascha•over 1 year ago
Verified review
Ik ga super blij het jaar uit met mijn prachtige nagels. De biab met gellak ziet er fantastisch uit en het is altijd heel fijn bij Jamie-Lee in de salon