Super fijne salon en Biab top gedaan door Jamie! Daarnaast ook erg gezellig, dus ik kom zeker terug :)
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Pleun•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige french tip nagels met biab gedaan en ontzettend tevreden met het eindresultaat! Jamie-Lee is echt een topper en je voelt je thuis in haar salon!
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Patricia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie verjaardagsnagels gedaan.
Behandeling door Jamie-lee•Gellak manicure
Ellen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig kletsen én fantastische wenkbrauwen
Behandeling door Jamie-lee•Wenkbrauwen harsen
Sascha•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga super blij het jaar uit met mijn prachtige nagels. De biab met gellak ziet er fantastisch uit en het is altijd heel fijn bij Jamie-Lee in de salon