Zeer professioneel en attent :-) zal hier vaker terug komen.
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Sade•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een echte topper in haar vak. Zeer vriendelijk en professioneel. De volgende afspraak staat al in me agenda.
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Madzy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had the biab treatment from Jamie-Lee and my nails are looking glossy and healthy and strong. She shaped them really nicely into a point which I love. 💅🏽 💕
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Abigail•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jamie is een fantastische vrouw en altijd gezellig om bij haar langs te komen.