Ik heb weer super mooi en verzorgde nagels! Heel veel dank Jamie-lee!
Treatment by Jamie-lee•Gel Nails Manicure
Jana•about 5 years ago
Verified review
Fijne salon en mijn nagels zien er weer mooi uit. Jamie-Lee werkt heel netjes en precies.
Treatment by Jamie-lee•Gel Nails Manicure
Emma•about 5 years ago
Verified review
Ik ben heel erg tevreden en kom zeker terug!
Treatment by Jamie-lee•Manicure
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Hele mooie en nette gellak, super tevreden!
Treatment by Jamie-lee•Gel Nails Manicure
Sarita•about 5 years ago
Verified review
Ik ben super tevreden met de BIAB behandeling. jamie werkt netjes en is heel secuur! Ik kom zeker weer terug bij haar om een gezichtsbehandeling te doen.