Ik heb weer super mooi en verzorgde nagels! Heel veel dank Jamie-lee!
Behandeling door Jamie-lee•Gellak manicure
Jana•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon en mijn nagels zien er weer mooi uit. Jamie-Lee werkt heel netjes en precies.
Behandeling door Jamie-lee•Gellak manicure
Emma•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg tevreden en kom zeker terug!
Behandeling door Jamie-lee•Manicure
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie en nette gellak, super tevreden!
Behandeling door Jamie-lee•Gellak manicure
Sarita•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden met de BIAB behandeling. jamie werkt netjes en is heel secuur! Ik kom zeker weer terug bij haar om een gezichtsbehandeling te doen.