Ik kom al jaren bij Angelique, altijd weer een feestje.. echter had ik deze behandeling voor mijn verjaardag gekregen, na de behandeling deze bon ingeleverd en werd mijn verteld dat Angelique "Master" is geworden waardoor de prijzen ook gestegen zijn. of ik het verschil even wilde betalen. Raar.. dame die mij hielp gaf toe dat het beetje vaag was en opeens hoefde ik niets extra's te betalen. jammer dat de prijzen weer gestegen zijn.
Treatment by Angelique•Classic Facials
Paul•almost 4 years ago
Verified review
Perfect !
Treatment by Iwona•Brow Lamination
Jolanda•almost 4 years ago
Verified review
Uitstekend
Treatment by Angelique•
Face WaxingShow all…
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Was weer een zeer positieve ervaring, ongelofelijk wat er allemaal gedaan kan worden in 1 uur.