Behandeling door Iwona•Facials / Gezichtsbehandelingen
Hanna•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Angelique, altijd weer een feestje.. echter had ik deze behandeling voor mijn verjaardag gekregen, na de behandeling deze bon ingeleverd en werd mijn verteld dat Angelique "Master" is geworden waardoor de prijzen ook gestegen zijn. of ik het verschil even wilde betalen. Raar.. dame die mij hielp gaf toe dat het beetje vaag was en opeens hoefde ik niets extra's te betalen. jammer dat de prijzen weer gestegen zijn.
Behandeling door Angelique•Facials / Gezichtsbehandelingen
Paul•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect !
Behandeling door Iwona•Wenkbrauwen lamineren
Jolanda•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend
Behandeling door Angelique•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer een zeer positieve ervaring, ongelofelijk wat er allemaal gedaan kan worden in 1 uur.
Behandeling door Angelique•Facials / Gezichtsbehandelingen