Er heerste een rustige maar professionele sfeer door het overlijden van een van de meest geliefde collega’s.
Toch bleef iedereen even zorgzaam als altijd het werk doen.
Top.
De behandeling was als altijd uitstekend.
Aveda iseen echte aanrader.
Styled by Isabelle•Ladies' Haircuts
Linda•about 1 year ago
Verified review
Debbie did a great job on my hair! Professional and attentive. Will come back again.
Styled by Debbie•Ladies' Haircuts
Anna•about 1 year ago
Verified review
Perfect experience with Hammoud! So happy with my hair.
Styled by Hammoud•Ladies' Full Head Colouring
PJ•about 1 year ago
Verified review
I do always enjoy my hair treatments at Aveda. Everyone is professional, calm, client oriented and friendly. Have been coming for years. Wagner is just great, not afraid to advise, but seeing every client as they are.
Colouring by Kim was also perfectly done.
Will defininitely come back.
Ladies' Root ColouringShow all…
Charlotte•about 1 year ago
Verified review
Sandy is heel vriendelijk en zeer betrokken. Ze is heel kundig en rustig en legt alles goed uit.
Always a pleasure door Sandy geholpen te worden.