Er heerste een rustige maar professionele sfeer door het overlijden van een van de meest geliefde collega’s.
Toch bleef iedereen even zorgzaam als altijd het werk doen.
Top.
De behandeling was als altijd uitstekend.
Aveda iseen echte aanrader.
Styling door Isabelle•Vrouwen knippen
Linda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Debbie did a great job on my hair! Professional and attentive. Will come back again.
Styling door Debbie•Vrouwen knippen
Anna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect experience with Hammoud! So happy with my hair.
Styling door Hammoud•Kleuren - volledig
PJ•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I do always enjoy my hair treatments at Aveda. Everyone is professional, calm, client oriented and friendly. Have been coming for years. Wagner is just great, not afraid to advise, but seeing every client as they are.
Colouring by Kim was also perfectly done.
Will defininitely come back.
Kleuren - volledigToon alles…
Charlotte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sandy is heel vriendelijk en zeer betrokken. Ze is heel kundig en rustig en legt alles goed uit.
Always a pleasure door Sandy geholpen te worden.