My daughter was really happy with her haircut, having been turned down by another hair salon which didn't want to cut her hair shorter like she wanted.
Styling door Isabelle•Kinderen knippen
Sheena•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn, Fijne sfeer, deskundig team en goede koffie ;-)
Styling door Isabelle•Highlights - half hoofd
Danielle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I love my hair cut and had a really lovely experience in the salon ! Great conversation friendly staff
Styling door Dewi•Vrouwen knippen
Sharon•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very satisfied with the service, will keep coming to cute my hair.
Styling door Hammoud•Vrouwen knippen
Yi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het team bij Aveda is altijd hartelijk en professioneel tegelijk! Ze zijn ervaren en deskundig en beraden altijd passend op je haar.