Moris wist precies wat ik wilde . Wel een totaal ander kapsel dan ik altijd heb . Maar zeer tevreden over de nieuwe look . Mooie kleur ook . Ben tevreden en mijn omgeving was ook zeer enthousiast .
Styling door Moris•Kleuren - volledig
Truus•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke verwen behandeling en heel goed geknipt!
Vrouwen knippen
wendy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Isabelle bespreekt goed de klant’s verwachtingen en doet haar uiterste best om de klant tevreden te stellen