Ik heb een Mesotherapie lift gedaan mijn huid was erg verslapt nu mijn 2e behandeling gedaan en super tevreden.
Merk dat mijn kaaklijn aanzienlijk strakker is geworden ( geen los vel meer als ik lach)
;)
Brigitte is een ervaren, maar ook lieve huidspecialiste! en ik voelde mij bij mijn eerste bezoek in haar kliniek al erg op mijn gemak.
En dan is het resultaat ook nog eens geweldig!
Brit•over 9 years ago
Carboxytherapie gedaan zichtbaar verschil na 1x (wallen)
Kuur genomen erg blij mee!
Aanrader!! Erg bekend om haar goede behandelingen
Nadia•over 9 years ago
Tepelhofcorrectie gedaan mbt medisch tatoeëren.
Het meesterwerk is prachtig geworden.
Ik voel me weer vrouw! Na een tal van slopende jaren.
Bedankt Brigitte
Anonymous•over 9 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ben zo vreselijk blij!!!
Ik kan niet anders zeggen dan "WoW" Brigitte
Carboxy striae
Carboxy ogen
Meso acne
Love it!!
See ya next week
kim•over 9 years ago
Verified review
Show venue reply...
Carboxytherapie gedaan bij Bcosmetics.
En Meso acne. mijn huid is echt mooi opgeknapt en m'n wallen zijn weg!
Parkeren is alleen duur daar.
Maar Brigitte vergoed na inlevering van je parkeerkaart de parkeerkosten, wat ik overigs een uitstekende service vind.
Kliniek is mooi en fris,
Heeft een rustgevende uitstraling
En zit op een prachtige locatie met uitzicht over de prachtige Maas.
Ik zou deze kliniek zeker aanbevelen!
Ik ben echt uitermate tevreden
Na vele behandelingen elders in het land.