Sona is super vriendelijk en professioneel en ik ben heel blij met mijn nagels.
Treatment by Sona•
ManicureShow all…
Silke•4 months ago
Verified review
Waxer is super lief. Alleen heeft ze schade aangericht aan mijn huid. Ze is absoluut niet bekwaam.
Ik vraag me af of ze een gecertificeerd is,want daar heb ik mijn twijfels over.
Ik ging door een hel,erg veel pijn en dit krijgt een vervolg.
Treatment by Chiara•Brazilian Waxing
Stacy•4 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ontzettend goed geholpen en gerustgesteld. Nooit eerder een behandeling gehad voor mijn haar maar ik werd geduldig geholpen en er werd uitleg gegeven over het hele proces. Tijdens de behandeling is ze heel eerlijk en vraagt geregeld of het goed gaat. Ik ben zeer tevreden over de behandeling maar vooral over de lieve zorg die verleend is.
Styled by Ana•
Ladies' HaircutsShow all…
Eva•4 months ago
Verified review
Super secuur, denkt ook mee met welke kleur het mooiste is. Blij met het resultaat.
Treatment by Sona•Manicure
Sanne•5 months ago
Verified review
Al een aantal keer bij Ana geweest. Ik word altijd heel gastvrij ontvangen. Meestal neem ik een gezichtsbehandeling, ze doet dit altijd heel zorgvuldig, aangepast aan de huid. Ze is ervaren en de klant staat bij haar centraal. Echt een aanrader