De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
245 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Sona is super vriendelijk en professioneel en ik ben heel blij met mijn nagels.
Waxer is super lief. Alleen heeft ze schade aangericht aan mijn huid. Ze is absoluut niet bekwaam. Ik vraag me af of ze een gecertificeerd is,want daar heb ik mijn twijfels over. Ik ging door een hel,erg veel pijn en dit krijgt een vervolg.
Toon reactie salon...
Ontzettend goed geholpen en gerustgesteld. Nooit eerder een behandeling gehad voor mijn haar maar ik werd geduldig geholpen en er werd uitleg gegeven over het hele proces. Tijdens de behandeling is ze heel eerlijk en vraagt geregeld of het goed gaat. Ik ben zeer tevreden over de behandeling maar vooral over de lieve zorg die verleend is.
Super secuur, denkt ook mee met welke kleur het mooiste is. Blij met het resultaat.
Al een aantal keer bij Ana geweest. Ik word altijd heel gastvrij ontvangen. Meestal neem ik een gezichtsbehandeling, ze doet dit altijd heel zorgvuldig, aangepast aan de huid. Ze is ervaren en de klant staat bij haar centraal. Echt een aanrader
9
1
9
10
11
37
11