Ze neemt we tijd, is heel liefdevol met haar behandeling en gezellig
Behandeling door Sona•Pedicure
Sandra•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Great, as always
Behandeling door Sona•Manicure
Julie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring gehad! Ik werd supervriendelijk ontvangen en er werd echt de tijd voor me genomen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en ik voelde me meteen op mijn gemak. Het resultaat is precies wat ik hoopte 🥰 Ik kom hier zeker terug en zou deze salon absoluut aanraden!
Styling door Ana•Vrouwen knippen
Salia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
De zussen zijn mega vriendelijk, professioneel en ontzettend goed in wat ze doen. Er wordt netjes en hygiënisch gewerkt en je voelt je meteen op je gemak. Ze luisteren naar je wensen en maken het vaak nóg mooier dan dat je in gedachte had. Aanrader!🥰
Behandeling door Sona•Manicure
Mila•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super mooie salon met uitstekende behandelingen! Ik kom zeker vaker terug 😍