Hi B2B,
Ik wil jullie erg bedanken voor de zorgzame en geweldige behandeling. Ik ben erg gastvrij opgevangen en na je uitleg was het voor mij ook gelijk duidelijk over mijn behandeling. Ik spreek uit ervaring door andere salons te hebben bezocht. Jullie zijn ervaren, klantvriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Je behandelt echt met kennis en dat geeft een vertrouwd gevoel. Nogmaals hartelijk bedankt en ik zie jullie elke maand!
Met vriendelijke groet,
Behandeling door Ana•Laserontharen
Botani•5 maanden geleden
Geverifieerde review
De spa Pedicure was heel fijn en alles was ook hygiënisch. Sona was super aardig en professioneel en ik kom zeker terug naar deze salon!
Behandeling door Sona•Pedicure
Silke•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is niet vaak dat ik een review achterlaat, maar ik moet het toch even kwijt. ik heb het toen niet gezegd dus dat is mijn fout. maar mijn haar is totaal niet wat ik wilde. het is veelte kort en de laagjes zijn ook niet goed gedaan. mijn pony is niet recht.
Styling door Ana•Vrouwen knippen
Anna•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer een fijne ervaring. Ze zijn erg attent en nemen echt de tijd. Sona voert haar werk rustig en met oog voor detail uit.
Behandeling door Sona•
Medische pedicureToon alles…
Zehra•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne salon, gezellig en schoon, meiden zijn super vriendelijk en werken heel goed.