Zeer tevreden met knippen, wassen en föhnen en wat een mooie salon
Styled by Ana•Ladies' Haircuts
Mina•6 months ago
Verified review
De salon was schoon en netjes. Mijn nagels zijn nog nooit zo netjes gelakt als bij Sona. Ik ben echt heel erg tevreden. Het was ook nog heel erg gezellig.
Treatment by Sona•Manicure
Madouc•6 months ago
Verified review
Fijne behandeling gehad, en goed geholpen bij mijn klachten. Zeker een aanrader!
Treatment by Sona•Chiropody
Mohamed•7 months ago
Verified review
Hele lief en zorgzaam.
Treatment by Ana•Classic Facials
Marcia•7 months ago
Verified review
Perfect nails as always! Sona is skilled and thorough in her work. She is an artist. I love her work and her friendly attitude. Nails are done well, as always!